Thursday, 14 July 2011

okeyhh sungai :)


aku suka ketengan and tempat yang aman :)
ari nie balek sekolah aku rase bapakk ah tension baii --' examm dah abess ;D yeahhhh
aku pergi sungai gan fina :) dia teman dia teman , thanksss gile biee , sayangggg kauu ! 
aku happy gile luah kan semua kat dia . dia citer pasal CAPITAL M ! 
yehhh sedihh and aku tak tau nape aku nak sanggat lepak and dengar story nina :') sedihhh fina cerita :') nakkk menagis sangat sangat , nina sabar okeyhh sumpah weyhh aku macam kesian gile kat kau nina . urmmmm okeyhhbetul ape orang cakap KALAU KITE RASEKITE SEDIH , ORANG LAIN LAGI SEDIH DARIPADA KITA :) KALAU KITE RASE HAPPY JANGAN MELAMPAU KEBAHAGIAN AKAN MAKAN KITE :') yehhh aku dapat bayak pengajaran hari niee :) aku luah kan semua kat fina , then aie and larry datang , kite org cerita pasal last year ! yeahhh aku mengaku last year happy sangat sangat :"(
macam2 belaku , aku happy ! aku boleh gelak !urmmmm act dulu FLIS lagi happy dari sekarang !okeyh okeyhh , kite orang siap cakap pasal masa depan ;D * hahah suka aku cerita pasal mase besar :P eyhh jap jap BENDA YANG DAH LEPAS JANGAN DI KENANG ! BETUL TAK FEQAR ? HEHE ;D , okeyh okeyhh ,biar kenagan simpan dalam haty . jangan buang sebabb semua tuh akan kite ingat bile dah besar :) aku sayang kawan kawan aku :') ily ,muahhhhh



laughter is the best medicine :D

No comments:

Post a Comment