Tuesday, 12 July 2011

my new blogger :)


hyehyehye , nak tau tak kenapa blog nie nama dia buruk sangat '' my bantot gemuk blog '' sebab ramai orang dah cakap aku da gemuk --' sedihh tapi aku tak tau nama aku letak nama nie --' and bantut tuh pulakk feqar kate and lagi sorang mamat nie nama dia ayen a.k.a simbekk :)

terima kasih sebab bagi aku idea untuk nama blog baru aku and hye lupe nak kenal kan diri .
aku nurul syahirah or nurul syeera :) 15 , smk seri gombak . tema haiwan dalam blog nie panda . aku suka panda sebab dia comel and dia macam aku gemuk + bantot ;D haha , sabo jelahh ..
kalau ade idea cam ne nak kurus and tinggi ? kadang2 rimas jugak nak jawab soalan orang , '' weyhh syeera kenapa kau da gemuk ? haishhhh straight gile soalan kau weyhh --'

tak nak merepek lagi , welcome to my new blog :)

if korang follow akan di follow balek okeyhh , saranghee ;)

laughter is the best medicine :D

No comments:

Post a Comment